UP UP BOT
In UP UP BOT moet je je robotvriend helpen op de platforms te klimmen door op het touchscreen te tikken. Wees voorzichtig en pas op voor slechte robots die willen voorkomen dat je nog hoger komt. Eindeloos plezier voor iedereen!