Zeus Quests Remastered Anagenissis of Gaia
'Zeus Quests Remastered' is een dwaze richt-en-klik-avonturengame met luchtige humor. De game combineert de Griekse mythologie met science-fiction op een verwrongen manier!
Je bestuurt Zeus (baas van Olympus), een nogal gek personage. Hij probeert een tijdmachine te repareren om de planeet te redden van een explosie. Alles gebeurt in de tijd van de Griekse mythologie. De personages en dialogen zijn maf en vertaald in zes talen. Er is Engelse voiceover in sommige filmscènes.