Leer je dino hoe hij moet dansen, springen en vliegen en doe mee aan huisdierenshows om speelgoed, voedsel en meubels te winnen. Geef je huisdier hoofddeksels en brillen en geniet van leuke minigames waarin je je dino meeneemt naar de dierendokter, in bad stopt en in de tuin laat spelen. Met meer dan 101 dinovrienden om voor te zorgen en van te houden!