3D Altered Beast
Nadat je door Zeus uit de dood bent opgeroepen, kun je je in diverse beesten veranderen terwijl je het opneemt tegen de ene na de andere golf demonen om de ontvoerde Athena uit de klauwen van Neff te redden.
Verander in diverse beesten en vecht met de vele demonen die de boosaardige Neff op je af stuurt. De machtige, van vorm veranderende god daagt je elk level uit in verschillende, ijzingwekkende verschijningen, maar je bent tot de tanden gewapend met je eigen transformatietrucjes!
3D Altered Beast kent niet alleen volledig nieuwe 3D-beelden, maar biedt ook ondersteuning voor lokale multiplayer- en een Random Form-stand.