Ervaar klassieke spellen in een nieuwe dimensie met de 3D Classics-serie, laat je onderdompelen in de gloednieuwe 3D-visuals!
In 3D Classics Kirby's Adventure ga je samen met Kirby op pad om de stukken van de sterrenstaf opnieuw samen te brengen zodat de inwoners van Dromenland weer kunnen dromen.
Met zijn vele minispellen en geheimen om te ontdekken zit Kirby's Adventure – net zoals Kirby – vol verrassingen!