Het visueel verbluffende, zijwaarts bewegende schietspel Gunstar Heroes van Treasure heeft een driedimensionale make-over gekregen! Kies tijdens het spel uit de schietstanden FREE en FIXED, en blader door de lijst wapens. Maar met vuurkracht alleen kom je niet ver!