Out Run is de veelgeprezen game van Yu Suzuki uit 1986, die opnieuw is bewerkt en verbeterd voor de Nintendo 3DS. 3D Out Run bevat alle originele content van Out Run, evenals twee nieuwe liedjes. Je kunt de game spelen met 60 frames per seconde, wat twee keer zo veel is als de oorspronkelijke versie.