3D Solitaire
3D Solitaire voor Nintendo 3DS brengt het klassieke spel naar de schitterende stereoscopische 3D-omgevingen. Met meerdere speltypen, beloningen voor de speler en grappige omgevingen, biedt 3D Solitaire een klassiek pelverloop voor de Nintendo 3DS.