Adventure Labyrinth Story
Adventure Labyrinth Story is een RPG waarin je een onbekende kerker verkent. Om de legendarische schat terug te brengen zul je moeten afdalen tot het duistere hart van de kerker. Zoek wapens en schilden, gebruik toverstaven en -drankjes om tegen monsters te vechten en in niveau te stijgen.
In de kerker kun je ingrediënten verzamelen, waarmee je eten kunt koken. Met dat voedsel kun je krachten opdoen voor je volgende avontuur. Gebruik verschillende voorwerpen om het op te nemen tegen de monsters, schatten te zoeken en het geheim van het doolhof te onthullen.