Banana Bliss: Jungle Puzzles
Ontdek de geheimen van de jungle met Morris de aap, en verzamel alle hartjes op Paradijs Eiland voor zijn vriendinnetje Molly. Slinger, ren en klim door de boomtoppen en ontwijk en vernietig gevaarlijke schepsels zoals egels en giftige slangen die je op je pad zult tegenkomen! Zoek op elk level de verborgen banaan om zo bonuslevels te openen en om je avontuur op te slaan in de Opnamemodus. Met meer dan 300 levels voor het ontdekken van 7 jungle werelden heb je geen tijd om apennootjes te eten in deze verrukkelijke jungle puzzels!