Deze game is gebaseerd op de populaire tekenfilm BearShark.
Ren, spring en zwem voor je leven, want de gevaarlijkste land- en zeeroofdieren zitten je op de hielen! Speel als Steve, de uitverkorene... uitverkoren door Bear en Shark, omdat ze honger hebben! Nadat Steve is vervloekt door The Programmers, gaat hij eropuit in een episch avontuur, waarbij hij alle hoop en logica laat varen. Hopelijk kun je goed zwemmen, want er zijn ook onderwaterlevels!
Er is een gloednieuwe functie waarmee je je score bij kunt houden. Gebruik Steve’s speciale sprongen om stenen, kogelvissen en de duivelse valstrikken van Bear en Shark te omzeilen. Ook kun je de cakejes eten die je in het bos en in het meer vindt.
Blijf rennen en denk na over de vraag die iedereen bezighoudt: waarom zitten Bear en Shark achter jou aan? Ben jij de slechterik? Wat heb je gedaan? WAT HEB JE OP JE KERFSTOK? Verzin je eigen achtergrondverhaal bij dit oneindige avontuur en kom erachter!