Brilliant Hamsters!
Met Brilliant Hamsters! ga je op een briljant avontuur met je eigen hamster! Verzorg ze goed en verdien zo vele stempels, verkleed ze en neem ze mee op een wandeling!
Je verzamelt stempels door goed voor je hamsters te zorgen. Hoe meer stempels je verzamelt, hoe meer hamsters en kooien je ontgrendelt. Er zijn 20 verschillende kooien beschikbaar. Tracht er zo veel mogelijk te ontgrendelen en gebruik ze wanneer je er op uit trekt.
Door StreetPass te gebruiken kan je informatie over hamsters uitwisselen met andere spelers. Dit is je kans om te pronken met je schattige hamster die je liefdevol verzorgd hebt.