Generaal! Ons land wordt overspoeld door hordes barbaarse vuuraanbidders!
Als een van de laatste trouwe generaals in het rijk is het jouw taak om je land te verdedigen en dappere maar eenvoudige mannen op te leiden tot uitzonderlijke strijders. Zul je zegevieren of ten onder gaan? Het lot van een nobel land rust op jouw schouders in deze middeleeuws aandoende game.