Colors! 3D
Colors! 3D is een eenvoudig maar robuust tekenprogramma dat gebruiksgemak en sterk tekengereedschap combineert. Gebaseerd op moderne schilderkunsttechnieken die oorspronkelijk zijn ontwikkeld voor professionele tekentabletten, is Colors! 3D op maat gemaakt voor apparaten met touchscreen en geschikt voor iedereen, van de serieuze kunstenaar tot de onbevangen krabbelaar.
Of je nu wilt schetsen, schilderen, of wereldwijd goed uit de verf wilt komen, Colors! 3D is het perfecte digitale schetsboek.