Conveni Dream is een game waarin je je eigen winkel runt. Jij bent de nieuwe eigenaar van een supermarkt en het is jouw taak om nieuwe artikelen te importeren en te verkopen, om zo je winkel uit te breiden.
Trek nieuwe klanten aan door je beste artikelen aan te prijzen. Verdien geld en ervaringspunten om je buurtsuper uit te breiden tot een heus winkelparadijs.