Creeping Terror
Een groep vrienden gevangen onder een enge en verlaten villa diep in het bos, is op de vlucht voor een verschrikkelijk monster. Arisa moet haar gezond verstand en haar omgeving gebruiken om de geheimen van de villa te ontdekken en erachter te komen hoe ze kunnen ontsnappen... voordat het te laat is.