Cube Creator DX
Cube Creator DX is een creatief actie-avontuur waarin je vrij bent om de wereld van kubussen te verkennen, die eruit ziet en speelt als een Japanse game. Vecht tegen monsters, verzamel grondstoffen en maak nieuwe materialen in deze verbeterde Cube Creator-versie. Je kunt levels bouwen en met vrienden delen of levels van anderen downloaden in het Swapatorium. Hier kun je levels bekijken en uitproberen. 's Avonds komt een horde nieuwe monsters en vijanden tevoorschijn, die je moet ontwijken of verslaan. Je kunt ze ook in je eigen werelden plaatsen. Er zijn ook veel dieren die je kunt verzamelen en zelfs tot huisdier maken. Je kunt dan op ze door de omgeving rijden. Gebruik de kaartoptie om te zien waar jij en je vrienden zich bevinden in de wereld. Je kunt in de overlevingsmodus en creatieve modus online of lokaal met maximaal vier spelers spelen. Chat en communiceer met andere spelers door gebruik te maken van het nieuwe berichtensysteem en leuke, nieuwe emoji-animaties.
Sla ieder level op en deel het met vrienden of andere DX-spelers via het Swapatorium.