Cube Tactics
Gevaarlijke vijanden doorkruisen het land van de kubussen. Ze beschermen hun kern en vernietigen hun tegenstanders zonder genade. Begin je training met Sir Knight en groei uit tot Cube Master zodat je de dodelijke vijanden in dit strategische en tactische oorlogsspel kunt verslaan.
Verbeter je vaardigheden in de meer dan 25 missies van het avontuur en in de online multiplayergevechten met tot 3 vijanden tegelijkertijd! Wals je vijanden plat en breid je leger uit met kubussen om medailles te winnen. Met deze medailles kun je je leger vervolgens nog meer uitbreiden en krachtiger maken! De machtsstrijd barst los in dit tactische spel met kubussen!