Dragon Sinker
Vecht zij aan zij met elfen en dwergen om de boosaardige draak Wyrmvarg te verslaan in een retro-fantasy-RPG!
Ga op zoek naar legendarische wapens om de wereld te ontdoen van de wrede Wyrmvarg!
Met 8-bit-graphics en een soundtrack die doet denken aan de hoogtijdagen van de RPG's, biedt Dragon Sinker een audiovisueel spektakel voor alle gamers die terugverlangen naar de klassieke RPG's van weleer.