Epic Word Search-puzzels zijn reusachtig! Ontdek nu deze gloednieuwe verzameling.
Iedere epische puzzel bevat meer dan 1500 woorden, die verborgen zijn in een rooster dat niet op één scherm past. Je zult vele uren moeten spelen om één enkele puzzel op te lossen. Scrol het scherm en selecteer woorden met de stylus. Wissel tussen puzzels wanneer je wilt en deel je voortgang met anderen via StreetPass.