Family Kart 3D
Doe mee met Billy, Sarah, Cuz en de rest van de familie in een grappige racegame voor de Nintendo 3DS uit de Family-reeks van ARC Style. Je hebt de keuze uit drie verschillende spelstanden: Grand Prix, Free Play, en Time Mode. Ontdek acht personages en karts, die allemaal hun eigen sterke en zwakke punten hebben. Je zult uren zoet zijn met de twaalf verschillende circuits en de drie moeilijkheidsniveaus! Ga vervolgens naar de landelijke ranglijst en vergelijk je beste tijd uit de stand Time Mode met die van andere coureurs uit jouw regio. Gebruik bonussen verstandig, domineer het circuit en laat je familieleden in het stof bijten!