Gunman Clive 2
Na het redden van Ms Johnson is Gunman Clive terug, en ziet hoe het stadje nogmaals aangevallen wordt door bandieten. Om ze voor eens en voor altijd te stoppen zal hij achter de leider aan moeten gaan. Wat volgt, is een avontuur waarvoor hij een ware wereldreis moet maken, en het op moet nemen tegen grotere en dodelijkere vijanden dan ooit tevoren.
Gunman Clive 2 behoudt dezelfde klassieke gameplay-formule, maar tilt de actie naar een hoger niveau, dankzij de verbeterde en kleurrijke graphics, extra dynamische levels, verschillende omgevingen, grotere eindbazen en talloze nieuwe vijanden.