I am an air traffic controller AIRPORT HERO NARITA
Neem de leiding over de Japanse luchthaven Tokyo Narita in I am an Air Traffic Controller AIRPORT HERO NARITA, waar iedere dag talloze vliegtuigen uit de hele wereld aankomen en vertrekken.