I am an air traffic controller AIRPORT HERO OSAKA-KIX
Deze game speelt zich af op Kansai International Airport (KIX), een van de weinige luchthavens die op een kunstmatig eiland in de oceaan is gebouwd. Je kwaliteiten als luchtverkeersleider worden op de proef gesteld in de spelstanden Story Mode en Operation Mode.