Inazuma Eleven
Het spel volgt het verhaal van de jonge keeper Mark Evans die de allerbeste spelers wil rekruteren om met het voetbalteam van zijn school deel te nemen aan het prestigieuze Football Frontier-toernooi. Hij ontmoet interessante personages als Axel Blaze, een extreem getalenteerde spits met een geheim, en neemt het op tegen spelers als Jude Sharp, de aanvoerder van het rivaliserende Royal Academy-team.
De spannende verhaallijn van het avontuur wordt verteld met scherpe dialogen en fraaie tussenfilmpjes. Spelers kunnen ook in de stad op jacht gaan naar potentiële teamgenoten. Er zijn meer dan 1000 personages om te ontmoeten en te rekruteren, elk met hun eigen statistieken, unieke technieken en speciale vaardigheden. Aan jou de taak om een team samen te stellen van spelers met de kwaliteiten die het best bij jouw strategie passen.
Naast het hoofdavontuur voor een enkele speler, kunnen in Inazuma Eleven twee tot vier spelers via draadloze communicatie hun zelfgemaakte teams tegen elkaar laten strijden en spelers met elkaar ruilen.
Voor liefhebbers van RPG’s of sportspellen met actie, strategie en een verzamelaspect, is Inazuma Eleven van Level-5 een absolute voltreffer!