Door magie en technologie met elkaar te combineren biedt Infinite Dunamis gloednieuwe turn-based gevechten in een episch RPG-avontuur!
Op een dag is de begaafde technicus Luke onderweg naar huis na zijn werk in de Royal City. In een grot vlakbij zijn dorp ziet hij hoe een jonge vrouw, Estelle, wordt aangevallen. Nadat hij haar belagers heeft verdreven, probeert Luke haar uit een stapel machineonderdelen te trekken, maar dan ziet hij dat ze zelf ook voor de helft robot is! Zijn ontdekking maakt hem nieuwsgierig, dus Luke besluit om Estelle mee naar huis te nemen en haar op te lappen. Hij kan echter niet voorzien dat zijn beslissing verstrekkende gevolgen zal hebben...
Dankzij de unieke steampunk-setting, de verrassende wendingen in het verhaal en het klassieke turn-based gevechtssysteem met dynamische elementen is Infinite Dunamis een RPG die zelfs aan de verwachtingen van de meest veeleisende gamers voldoet. Verbeter je wapens, je magische spreuken en Estelle’s vaardigheden. Deze game staat garant voor uren spelplezier!