Japanese Rail Sim 3D Monorail Trip to Okinawa
Deze game speelt zich af op de Yui Rail: een spoorweg die zich op het meest zuidelijke punt van Japan bevindt, op het tropische Okinawa. De monorail strekt zich uit over maar liefst 12,9 kilometer.
De Yui Rail bestaat in zijn geheel uit een verhoogde spoorweg. Vanaf een hoogte van twintig meter kun je uit het raam kijken en het gevoel krijgen dat je boven de stad loopt.
In de game vind je ook de Night Mode. In deze spelstand kun je de lichtjes van de stad 's nachts zien schitteren.