Justice Chronicles
Justice Chronicles is een RPG waarin een jonge ridder het opneemt tegen de duisternis die zich in de geschiedenis heeft genesteld!
In een wereld die op de rand van oorlog staat, moet het nieuwe duo vechten tegen het lot zelf om de wereld te redden van de alsmaar naderende duisternis die alles dreigt te verzwelgen en zo voor eens en altijd de balans in de wereld te herstellen.
De game combineert een rijk verhaal met een groot aantal personages en vijanden. Daarnaast kunnen spelers talloze andere interessante functies ontdekken, zoals krachtige meteorieten die zich aanpassen aan het personage, geanimeerde turn-based gevechten, een groot aantal secundaire missies, verschillende materialen om te verzamelen, wapens om te smeden en prachtige 8-bit artwork. Justice Chronicles laat zien hoe een RPG hoort te zijn.