Karous - The Beast Of Re:Eden -
Twee zussen ontsnappen aan een reeks gruwelijke experimenten en gebruiken luchtschepen om te overleven.
Karous -The Beast of Re:Eden- is een verticaal scrollend 3D-schietspel. In deze game kunnen spelers hun eigen schip ontwerpen door zelf wapens en uitrusting te kiezen.
Karous -The Beast of Re:Eden- bevat meer dan 100 missies, een aantal uitdagingen en spectaculaire eindbaasgevechten.
In tegenstelling tot andere, traditionele schietgames kunnen spelers het missiesysteem van Karous gebruiken om verschillende paden te volgen, waardoor de game op verschillende manieren kan aflopen.