Speel de rol van Shoko Ozora die haar Liberator, Kamui, berijdt om New Japan te verdedigen tegen een invasie. Shoko moet het opnemen tegen een overmacht aan grondtroepen en de gigantische mechanische Conduit Spikes van de vijand.
Met adembenemende animatie van Bones, volledig ingesproken dialogen en inbreng van een allstar-lineup van artiesten, ontwerpers en muzikanten, is dit downloadbare spel voorzien van AAA-productiewaarde.