Volg het spoor van klassieke helden, onmoet het Orakel van Delphi en bezoek het Theater van Dionysos. Ontdek de schatten van een ooit machtige cultuur. Maar let goed op: je bent niet alleen! Geniet van een mystiek avontuur met 300 mahjong levels!