Miles & Kilo
Miles en Kilo zijn aangevallen door een ondeugend spook! Hun vliegtuig ligt uit elkaar en een bende schurken is ervandoor met de onderdelen. Het duo kan alleen ontsnappen na een spannende jacht op de onderdelen over het hele spookeiland.
Miles & Kilo is een superheftige, razendsnelle actieplatformgame. Je kunt elk van de 36 levels van de game voltooien zonder te stoppen. De perfecte keus dus voor fans van speedrunning!
Zowel Miles als Kilo hebben eigen sets met moves en vaardigheden. Miles kan tegen muren op springen, glijden, slaan en fruit naar lastige beestjes gooien. Kilo kan een salto maken dwars door sommige muren heen en door de lucht sprinten om zich op slechteriken in de buurt te storten.