Tijdens de Europese middeleeuwen wil de god van de sterren een arm en eenzaam meisje redden. Jij komt de god hierbij te hulp.
Als je Mysterious Stars 3D: Road To Idol voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen hebt, kun je een nieuw level vrijspelen in Mysterious Stars 3D: A Fairy Tale.