Stopzetting van de Nintendo Video-dienst op de Nintendo 3DS
Op maandag 31 maart 2014 wordt de Nintendo Video-dienst voor de Nintendo 3DS stopgezet. Deze dienst is begonnen op woensdag 13 juli 2011 en bood 3D-video's aan van Nintendo en zijn partners.
Met Nintendo Video kun je automatisch allerlei leuke soorten videocontent ontvangen via SpotPass!
Met een breed aanbod van 2D- en 3D-video's, zoals filmtrailers, sportfragmenten, muziekvideo's, tekenfilms en meer, is er voor elk wat wils!
Als je beschikt over een draadloze internetverbinding ontvang je automatisch video's, die voor enige tijd opgeslagen blijven op je Nintendo 3DS-systeem. Je kunt de video's zo vaak bekijken als je wilt, totdat ze worden vervangen door nieuwe content.
Met je Nintendo 3DS-systeem kun je ook SpotPass-content ontvangen, inclusief content voor Nintendo Video, via duizenden openbare wifi Access Points in heel Europa.
De afbeeldingen zijn slechts voorbeelden. De werkelijke Nintendo Video-content wisselt per taalgebied en tijdsperiode.