Ocean Runner
Gilbert, een vrijgezelle vis, is hopeloos verliefd op de mooie Pearlina. Zoals alle mooie vissen droomt Pearlina van de grootste parel in de oceaan, en zoals alle dolverliefde vissen heeft Gilbert maar één doel: die parel vinden!
Verken de kleurige koralen van de oceaan in dit spannende avontuur! Help Gilbert op zijn missie door parels te verzamelen om alle delen van het verhaal vrij te spelen en het einde te onthullen.