Of Mice And Sand
In Of Mice And Sand besturen de muizen een woestijnschip dat als mobiel fort fungeert tijdens hun reis over de planeet.
Probeer de andere kant van de woestijn te bereiken en El Dorado, het legendarische land van goud, te vinden.