PUZZLEBOX setup
In PUZZLEBOX setup hou je je Nintendo 3DS-systeem ondersteboven. Gebruik de stylus om een gekleurd blokje (dat nu aan de bovenkant staat) op het touchscreen uit te kiezen. Laat het gekleurde blokje los zodat het in de juiste kolom valt.