Painting Workshop zit boordevol hulpmiddelen, en biedt je een hoop plezier terwijl je prachtige tekeningen en schilderijen maakt op je Nintendo 2DS of 3DS!
Painting Workshop is ook gebruiksvriendelijk voor de kleintjes. Je kunt simpele krabbels en schetsen maken en pret beleven aan kleurenstickers en patronen.