Ontdek Parascientific Escape series Vol.3.: een adventuregame vol puzzelelementen.
Je kunt kiezen uit de twee eerdere hoofdrolspelers Kyosuke Ayana en Hitomi Akeneno en hun beider verhalen in Laoua City volgen.