Vecht tegen sterke, dynamische vijanden!
In de nieuwe Picdun ga je met een jongedame (een Archer, Whipper of Spellcaster) op avontuur in 60 grottenlevels. Zorg dat je geen tegel mist, zodat je een verborgen afbeelding krijgt.