Pick-A-Gem
Ontdek de nieuwe puzzelsensatie en neem het op tegen de rest van de wereld om de hoogste score in de ranglijsten te behalen! In Pick-A-Gem moet je combinaties maken van drie of meer edelstenen. Op die manier moet je binnen een beperkte tijd zo veel mogelijk edelstenen verzamelen.