Pixel Paint
Maak moeiteloos je eigen pixel-art, post je kunstwerken op Miiverse of zet ze op de SD-kaart om ze op sociale netwerken te laten zien. Pixel-art is kunst die pixel voor pixel wordt opgebouwd en daardoor doet denken aan oude videogames. Laat je inspireren door games van weleer of bedenk je eigen stijl!
Gebruik het touchscreen van de Nintendo 3DS en de stylus om kunstwerken te maken. Kies uit acht kleurpaletten die gebaseerd zijn op oude gamesystemen en gebruik verschillende soorten penselen en andere hulpmiddelen.