"Volgens de berichten is er een onbekend kwaad gerezen in de duisterste uithoek van het heelal, met het voornemen om de zon uit te laten doven. De Academy wijst jou aan om dit te verhinderen. Reis naar het andere einde van het heelal en zorg dat het onvoorstelbare niet plaats zal vinden." Ben je klaar voor het avontuur van je leven?