Pokédex 3D Pro
Deze verijkte versie bevat statistieken en gedetailleerde informatie over meer dan 640 Pokémon uit de complete geschiedenis van de Pokémon-videospelserie. Bekijk de evolutiestadia van elke Pokémon en lijsten van bewegingen die ze kunnen leren en ontvang een enorme hoeveelheid kennis die je overal mee naartoe kunt nemen! Daarnaast kun je je nieuwe verzamelde Pokémon-kennis toetsen met de extra Pokémon Challenge. Hierin neem je deel aan verschillende quizzen om erachter te komen hoeveel je echt weet.
Bekijk de Pokémon in prachtig 3D en wordt de allerbeste trainer me je nieuwe draagbare Pokédex 3D Pro!