Pokémon Dream Radar
In het spel ben je de assistent van Professor Burnet - een wetenschapper die onderzoek doet naar de Interdream Zone. In dit bewegingsgestuurde spel moet je je Nintendo 3DS-systeem rondom je bewegen om met een lichtstraal op de Dream Clouds te schieten en bonussen te verzamelen! Dit spel is geschikt voor elke speler en sluit perfect aan op Pokémon Black Version 2 en Pokémon White Version 2. Alle Pokémon en voorwerpen die je hebt ontvangen in Pokémon Dream Radar kun je namelijk overzetten naar Pokémon Black Version 2 en Pokémon White Version 2. Dit kan erg handig zijn, omdat de gevangen Pokémon soms eigenschappen hebben die ze in die spellen ontberen, terwijl je zo ook voorwerpen kunt krijgen die niet in de spellen zitten. Een mooie manier om je Pokédex steeds verder te vullen!
In Pokémon Dream Radar verschijnt ook het legendarische trio Tornadus, Thundurus en Landorus in hun Therian Forme. Dat deze vorm heel anders is dan hun gebruikelijke Incarnate Forme kun je zelf ontdekken in Pokémon Dream Radar voor Nintendo 3DS en Nintendo 3DS XL!