Pullblox is een uniek puzzel-/platformspel dat je intelligentie en creativiteit flink op de proef zal stellen!
De kinderen in Pullblox-park zitten gevangen in huizenhoge blokpuzzels – ‘pullblox’ – genaamd. Het is de kleine held Mallo zijn taak om ze te redden!