Puzzle Labyrinth is een game waarin de speler puzzels moet oplossen, items moet zoeken en deuren moet openen die naar de uitgang van de doolhof leiden.
Puzzle Labyrinth heeft 60 levels vol valstrikken en monsters, zodat spelers tot het einde toe geboeid zullen blijven.