Pyramids 2
De Pyramid Master is terug! Enjoy Gaming biedt je 54 nieuwe levels en drie nieuwe piramidewerelden. Ontdek verbeterde en afwisselende gameplay, nieuwe functies en een ingebouwde editor waarmee je zelf levels kunt maken, die je kunt spelen en met anderen kunt delen. Ongeëvenaarde gameplay, ongeëvenaard plezier!
Dankzij de nieuwe soorten levels is Pyramids 2 een uitdagende game, die meer afwisseling biedt dan het oorspronkelijke Pyramids.