Keer terug naar het labyrint van de Koningin...
Alice en Rabi leefden eens te meer samen in vrede. Maar de Koningin had iets anders in gedachten, want ze kon maar niet vergeten wat het tweetal had gedaan. Verteerd door wrok en wraakgevoelens bedacht ze een arglistig plan en ontvoerde ze Alice en Rabi naar haar labyrint.
Rabi Laby 3 is het nieuwste deel van deze hybride puzzelplatformserie. Alice en Rabi moeten samenwerken en hun unieke vaardigheden gebruiken om te ontsnappen. Ze zullen eendrachtig de vele gevaren moeten overleven en uitdagingen moeten aangaan in een weergaloos avontuur. Terwijl Alice en Rabi proberen uit het labyrint te ontsnappen, ontdekken ze de ware bedoelingen van de Koningin en wordt er een duister geheim aan het licht gebracht.
Ga met Alice en Rabi mee op hun ontdekkingstocht door het labyrint, speel bonussen vrij en verdien medailles voor voltooide levels.