Heb jij het in je om een vismeester te worden?
Test je vaardigheden in 20 missies, verdeeld over een verscheidenheid aan vislocaties. Elke vis ziet er zo echt uit dat het net is of je echt aan het vissen bent. Kies uit verschillende soorten lokaas om de veelvoud aan vissen in het spel aan de haak te slaan!